laserdome, jakobsberg, IKEA, träning och chill

Idag var jag med laget och spelade Laserdome i stan, eller Karlberg. Det var faktiskt så jäkla kul så jag funderar på att dra ihop ett gäng på femton stycken och spela, både billigt och väldigt kul. Kostade 100kr per person och vi var femton stycken, inte så jätte farligt. Tråkigt bara att jag förlorade, men jag förstod mig inte på den där skiten alltså. Jag stod på fel ställen hela tiden och när jag väl kunde gömma mig så antingen hittade nån mig och sköt mig i ryggen där jag inte såg eller så när jag kom fram och skulle skjuta så träffade dom på första och jag fick kämpa med hur många jädra skott som helst. Vi var i två olika lag och såklart förlorade mitt lag, alla sa att det var tack vare mig, i love my team!
Sen åkte vi till Jakobsberg och åt på Tastys, himlans gott. Jag, Amanda, Ellinor och Malin.N gick runt och kollade lite i affärer tills mamma hämtade oss och då åkte vi vidare till IKEA och köpte mappar, en miniräknare, stift, sudd och en block. Blev rätt så nöjd med mig själv att jag kom ihåg att göra det för man ska ju ta tag i skolan nu har jag tänkt.
Vi hade träning direkt efter i Viksjöhallen och vi tog ut ett spelarråd och en kapten. Spelarrådet blev; Sofie, Frida och Caroline. Vår kapten för iår blev Elin. Jag tycker att det känns väldigt bra. Själv tränade jag som sagt inte, men jag satt och kollade ett tag och pratade lite med Ullis, som opererat knät. 

Nu sitter jag hemma med mamma och kollar tv. Vi har precis haft en liten mini kräftskiva med bara oss två, det var både gott och trevligt, I love you mama<3
Nu ska mamma färga håret på mig, det kommer bli en aning mörkare. Jag trivs med det, men kanske inte blir bra nu. We'll wait and see.
Skriver senare hur det blev, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0