kick off med mitt härliga lag

Jag har precis varit på en liten kick off med mitt lag. Alla är helt underbara! Först hade i träning och vi spelade brändboll fast innebandybrändboll, nivet? Som fotbollsbrändboll? Jättekul, jag var dock inte med utan skrev poängen. Lägg av va många mutor jag fick, speciellt av fuskaren Emelie, hehe!
Efter träningen åkte vi till Pizza Hut i Barkarby Outlet och åt pizza tillsammans. Jättegott och jätte mysigt. Och nu, nu är jag hemma igen. Måste vila upp mig lite, jag är ju fortfarande sjuk.

Jag har en helt sjuuuuuk helg framför mig.
Planeringen:
Imorgon blir det Laserdome med laget och sen lunch. Efter det, träning och lite gruppgrejer för sammanhållningen i think. Sen ska jag hem och duscha hoppas på att typ "förlänga" mitt busskort till plus istället, för jag fick ju det från skolan och då får man bara ett enkelt. Så det måste göras.
Sen söndag så ska jag och mamma till affären bredvid IKEA och köpa nått jävla skrivhäfte, as bra! Måste ha till skolan och kan inte komma en vecka till utan, det blir alldeles för pinsamt, believe me! Efter det ska jag hem och duscha och byta om för stan med Rebecca, Alex och Marpan. Där ska vi kolla på Alex syrra, Josefin, som dansar nånting i Kungsan och sen antar jag att vi ska äta där. En väldigt trevlig kväll tror jag, och hoppas jag! Någon mer som ska dit?
När jag kommer hem (eller innan jag åker) så måste jag packa för på kvällen så flyttar jag upp till pappa och då måste jag ha med mig alla mina kläder och det ska vara klart på söndage, så det är väldigt viktigt.
Egentligen skulle jag ha träffat Magdalena om jag inte skulle ha åkt med Rebban, Alex och Marpan till stan, but sorry Maggie, någon annan gång, jag lovar!

Nu ska jag kolla lite tv, ta en kopp te (hoppas på att min hals mår något bättre av det) och vänta på att mamma kommer hem från herrarnas match. Juste, undra hur det gick för dom! Tror att dom vann faktiskt, dom mötte Duvbo i en träningsmatch och jag tror inte att dom är helt okej liksom. Men man vet aldrig, Järfällas herrar förlorade ju mot Beles herrar, haha, pinsamt!

Nej, puss på er nu alla godingar!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja jag tycker det är väldigt onödigt.. Ja men precis, sen finns detj u vissa komplikationer med att göra hål i öronen på barn när dom är små..

2008-09-05 @ 22:14:57
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hahahah i know men det är snygg :D



absolut kan fixa, skicka lite bilder hur du vill ha så kan jag ordna ihop något

2008-09-06 @ 11:14:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

yes det låter bra :)

2008-09-06 @ 21:43:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0