innebandy VM i tjeckien

Hallå, vi fick typ värsta erbjudandet av våran mentor och tränare i skolan idag. Han undrade om vi, innebandyspelare, ville vara med i skol-VM. Och vem fan tackar nej liksom? Först är det kval i Göteborg och sen får man åka till Tjeckien. Fatta TJECKIEN, tror jag att det var iallafall. Jag kan ju ha jätte fel men jag har för mig det, för det var iallafall inte i Schweiz, det är jag säker på. Men är inte det riktigt jävla ballt?
Problemet är att jag kanske inte får åka, inte för att jag är dålig (det är jag i och för sig också) utan för att man inte får spela med blandade lag. Vi är bara fyra tjejer som spelar innebandy, så det är ju lite trist. Fast två killar i klassen frågade om vi ville spela med dom istället, men då är det ju blandade lag? Jag fattar inte, för annars får ju tjejer spela med killar men killar får inte spela med tjejer. Undra om vi får spela med dom sånt fall? Annars ska vi iallafall med som supportrar. Ååååh, jag är jätte taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0