inlägg från en sliten jennifer

Herregud, herregud och åter igen herregud. Gårdagen var förjävla underbar. Började med tjejmiddag hos Rebbis med, mig, Linnéa, Annika, Jessica och Lisa. Senare kom massa folk och festen kunder börja. För min del tror jag att det blev lite mycket, men vi kör iallfall. Vi dansade och hade det trevligt till Rebeccas bror ringer och ville hem. Vi drog till Jakan och käkade på nån grill och sen drog vi till Stefan där vi trodde att vi skulle sova. Linnéa somnade ett litet tag och fick sen ett ryck med mig, Rebecca och Annika. Vi löpte som fan till bussen och drog hem. Linnéa och Annika till Linnéa och jag och Rebbis till Rebbis.
Imorse vaknade jag ett antal gånger av att Rebeccas mobil ringde och det var såklart Jessica och Lisa. Rebecca flippade och skrek till mig att jag INTE skulle svara om dom ringde. Vaknade sådär vid kvart i ett och fick panik för jag trodde inte att jag hade nycklar hem, men lugnade ner mig när jag hittade dom.
Hjälpte Rebecca med lite städning. Vad fan gör folk när dom är onyktra? Vi hittade ölburkar och olika flaskor på det ena konstiga stället efter det andra. 
Nu sitter jag hemma och har precis tagit en skön dusch. Ska fixa till mig lite och sen ta bussen till Jakobsbergssporthall för att kolla innebandy.

Får se vad som händer ikväll. Mamma vill att jag ska vara hemma och Rebecca vill att jag ska med ut. Får lite beslutsångest. Jag är ju rätt så sliten.
Den som lever får se
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0