inget svar..

Eftersom ingen jävel svarade så fick jag ta hjälp av Rebbis och mamma. Det fick bli en helt annan låt som inte fanns med på listan. Chris Brown med Say goodbye, en underbar låt!
Som sagt, Rebecca kom förbi ett tag för det blev knas mellan henne och Lisa. För typ 45min sen kom Lisa och hennes mamma och plockade upp Rebbis här. Nu har jag skrivit lite om låten och om Chris men jag måste ha såååååå mycket mer. Man ska liksom snacka i typ 2-3 min och jag tog tid och jag snackar i typ 59 sekunder. Har lite att arbeta på känns det som!

Nu ska jag duscha och sen sova. Får skjus av mamma imorgon och ska se till att hon inte börjar gnälla då. Wish me luck!
Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0