i don't get it(?)

Idag har jag varit i skolan, precis som alla andra dagar. Jag har börjat fundera. Jag gör samma sak varje dag, varje vecka fram till lördagar. Det är dom enda dagarna jag inte åker samma väg till skolan. Eller jag har börjat vrigera lite nu. Jag få skjus av mamma ibland. Annars tar jag samma 553 eller 552 till Barkarby, samma tåg 34 till skolan och sen går jag samma väg till skolan. Undrar varför? Varför kan man inte byta väg. Jag kommer ju bli galet trött på att åka såhär i tre hela år framöver. I don't get it.
Jag orkar inte fundera längre, min hjärna kokar över. Har redan för mycket att tänka på hela tiden.

Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Då ska vi byta om och åka till Solna. Vi ska minsann kolla på Dif-AIK. Riktigt kul match tror jag. Det pinsamma är att jag ska stå på södra övre, och jag är gnagare. Inte okej! Fast å andra sidan var det de enda biljetter pappa fick tag på, så att få se matchen är helt okej. Jag hoppar nog över AIK-tröjan iallafall, känns bäst så.
AIK vinner iallafall, vad tror ni?

Nu måste jag kolla lokaler till våran klassfest som jag, Moa, Emelie och Mari ska fixa. Underbart! Nästa fredag smäller det (bara resten av klassen kan! I wish).

Pussys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0