I aint missing you at all

Igår sov jag över här hos Rebecca och vi kollade film och Idol. Sen tog vi en promenad hem till mig och hämtade alla grejer jag behövde till idag. Vi kollade step up 1 och när vi skulle se 2an så somnade jag, så det får bli att vi ser den nu istället, toppen bra ju!
Jag drog till skolan tidigt idag och jag var en anings aning trött, kanske inte konstigt men men..

Rebecca kom till Sundbyberg och plockade upp mig och vi åkte tillsammans till stan där jag köpte en jättesnygg väska och Rebban köpte en kjol som han ska ha imorgon när hon ska på kräftskiva.

Idag fyllde en speciell människa år och Rebecca skickade ett jätte gulligt sms men trodde att han inte skulle svara, but he did. Hennes dag är gjort. Känns bra att se henne så glad, hihi.

Jag ska pallra mig hemåt jag mår inte så bra i halsen. Helt galet, i tre hela veckor har jag varit sjuk och jag har inte ens varit på bättrings vägen en enda gång. Kanske för att jag tränar, kanske för att jag har nått jävla virus som inte vill att jag ska vara frisk.

Här kommer en låt som får mig att tänka på en alldeles speciell person..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0