härlig dag....god is with me..

Jag måstebörjamed att jag inte kan göramellan slag så bra. Jagvet inte men datorn vill inte arbeta som jag idag,suck!
Sen måste jag rätta tilli ett tidigare inlägg, nämligen det omakuten. Ellerrätta till och rätta till,men jagkanske bordesäga att mamma ficken muskelbristningi vaden i söndags såattingen(som Rebecca) tror atthon hållerpåattdö eller nått.

Idag stog skolan först påschemat. Jagmåstebarasägaatt jag verkligen,verkligen,verkligen HATAR SLoch deras nya tider. Bussen är aldrig i tid!!! VIsst jagförsovmig men bussen som jag skulleta åtta över gickhel,ska det varaså? Jag hann inte ens öppnadörren fören jaghörde ett litet brummandeoch såg attbussen åkte iväg,sådetvar ju baraatt gåin igen och vänta pånästasom skulle gå 23över. Kvart över skullejag precis gå ut, tror ni inte att bussjävlenåker dåmed? Jovisstsurrni, kvar över går den och jag, rosenrasande och redan försenad tillskolan, ställer mig i tjugo minuter därute. Förkyld och allting och står däri en kvart, i tjugo minuter och sen tjugofemminuter innan den där bussen kommer.Fan va lackjag blev,FÖRDÅVARDEN FÖRESENAD!!!  Så jag sägerbaraFUCK SL!!
Så.. därfick jag ut minilskapåSL.

Efterskolan träffade jag Rebecca,Linnéaoch Annika i Jakan därvi pratade och rökte. Rebecca och jagåktesentill Amigosoch tog varsin sallad och sen gick vi hem tillRebecca därjag skullehämta min bikini överdel som befunnit sigdär sen i somras,SOMJAG HAR SAKNAT DEN! Då ringer mamma och säger att hon ska kolla påinnebandy i Täby och jag har inga nycklar och måste skynda mig hem för attannars går porten i lås och dåkommer jag inte in (mamma hade gömt nycklarna i trapphuset). Så jag får skjus av Rebecca och hennes mammasom ändåskulle tillIca och då när vi kom ner såstänger portjävlen,  vilket gör att jag får sitta utanför i lekparken och väntapå att någon jävel kommer hem och ska öppna,yeeey underbart! Jag kom iallafall i tid till träningen, och där dog jag nästan.

Hoppas att jag inte dör när jag halkar i duschen nu eller nått. Skulle vara så himla obehagligt.
Puss iallafall

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahahaha jävla retard! Ses imorrn :)



Och ja, man börjar ju undra när du endast säger att hon fick åka in på akuten. Jösses!

2008-09-02 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0