har så bbbbb

Idag var jag i skolan och det var ju som vanligt. Helt ok! Fortfarande ont i halsen och hosta. Måste nog ringa vårdcentralen, men orkar inte det nu.

Nu ska jag äta en tallrik med Crounchy, aaaas gott. Fråga Rebecca bara, jag lovar hon vet om någon haha. Jag fick pappa att köpa det, gud vad glad jag blev. Hoppade upp och ner hela kvällen igår.

Juste, jag åt hemma hos familjen Skotte. Vi kollade lite på Torkel i knipa och spelade Wii Fit. Shit vad bra jag var på Wii, tro mig. Jag fick typ fyra-fem stjärnor (dom som lirat Wii fit vet vad jag menar med stjärnor), av fem stjärnor, varje gång. Sen gick jag till bussen och åkte till Sundbyberg. Därifrån  gick jag till Råsunda, I REGNET. Vid Råsunda skulle jag möta mamma och Micke. När jag kom fram var jag blötare än något annat. Jag dog på vägen, och jäklar vad jag frös. Trodde jag skulle frysa ihjäl. När vi kom in på Råsunda så träffade vi mammas och Mickes kompis Jonas och hans typ tjej.
För er som antingen är lite sega eller bara allmänt korkade(:D) så kollade jag på Sveriga-Ungern där. Sverige vann med 2-1, wonderful! Under matchen frös jag ännu mer och trodde att jag skulle bli en isbit så blöt och kall som jag var.
Vi fick skjus hem av Jonas och direkt så gick jag och la mig. Jag var jätte trött! 

På lördag ska jag träffa Maria, Anna och Maarit. Gud som jag längtar, saknar dom jätte mycket!!


Nu har jag jätte tråkigt och vill helst bara sjunka genom jorden, men tror att jag låter bli. För annars blir det rätt svårt att träffa dom på lördag. Så efter det kan jag göra vad jag vill med det där att sjunka genom jorden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0