goodnight my dears

Nu har jag både hunnit med att packa upp, gå på träning och käkat. Livet känns underbart nu!
Jag måste bara säga att jag fick en känsla av att jag nästan förstörde träningen. Såhär ligger det till; Jag är ju som sagt sjuk och får inte träna för chefen(Rebecca) eller mamma, vilket jag inte gjorde och då kommer jag ju inte till träningen med såna kläder heller. Åsa (våran tränare) frågar om jag ska vara med och jag säger nej och att jag inte mår speciellt bra och det känns bättre om jag vilar mig. Då får jag världens suck tillbaka, och hon måste hålla på att sudda ut alla sina anteckningar hon gjort. Hon fick total panik av att jag inte hade meddelat innan att jag kom till träningen men inte skulle träna, herregud säger jag bara! Sen ställde sig Abbe i mål iallfalla och träningen gick bra, men den där sucken skar rakt in, rakt in i hjärtat.

Nu ska jag iallafall  lägga fram kläder till imorgon och jag ska duscha. Eftersom jag börjar 8.15 så orkar jag definitivt inte duscha på morgonen måste upp 5 då typ, och det orkar jag verkligen inte med tanke på när Rebban lät mig sova (skoja älskling). Åh gud, jag måste bara säga. Verkligen åhg gud, asså min klass är ju för underbar. Vi har bara efterblivna i klassen, det är ingen jävel som vet var vi har första lektionen imorgon och det är med våran ena mentor och han har typ damp. Kommer jag inte i tid kommer jag skita på mig, helt ärligt. Han är sjukt läskig, ibland.

Imorgon blir det hem och sen på träning. JAG LOVAR ATT JAG INTE SKA TRÄNA MINA NÄRA OCH KÄRA! Men jag måste dit och visa mitt otroliga intresse. Efter det ska hela laget tjocka, yyeeeey. Vi ska nämligen till Pizza Hut och käka. Mysigt värre och sen hoppas jag att jag ska ut med Moa, annars tar jag livet av mig. Man undrar ju om hon hellre går på kräftskiva på en bondgård eller går ut och chillar med mig....hon får ju såklart välja själv, men jag hade nog valt mig. 1. för jag är så jävla rolig, 2. hellre är jag hemma i "stan" än ute på landet och äter skaldjur med alla hästar och kor, 3. det finns ingen trea.

Nej nu måste jag faktiskt gå.
Puss på er
Det kommer ett inlägg imorgon, innan utgången tror jag.
Sovgott

Kommentarer
Postat av: rebban

Hahahaha, du är en sjuk människa ;D

3. Det finns ingen trea



Du e ju retard! Förlåt för att du inte fick sova, men jag fick inte prata i telefonen. Nu ska jag fortsätta kolla step up 2. Hörs imorgon bitch <3

2008-09-04 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0