godläggningsdags

Jag har varit och tränat. Jag var inte ett dugg taggad innan men under träningen så blev jag mer och mer motiverad. Kul faktiskt! Mamma kom och hämtade mig och så hämtade vi Ville hos pappa och sen hem till mamma igen. Jag har ätit lasagne och kollat på A shot at love with Tila Tequila. Faktiskt riktigt kul. En del ser bara förjävliga ut och en del beter sig som om dom var barn fortfarande. Så barnsliga!
Nu hoppar dom på varandra och börjar slåss också, herregud. Dom är ju vuxna. Kastar sig på varandra för att dom är kära i samma person, skärpning!

Nu ska jag iallafall sova. Får skjus av mamsen till skolan imorgon. Skönt att slippa passa massa bussar och grejer. Skönt att inte ha någon träning på morgonen också.
Nej, dags att sova.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0