ge mig dig!

Jäklar vad det kryllar av snyggingar i min skola. Inte så konstigt när det är värsta sportskolan, med hockey, innebandy och fotbolls inriktningar. Det finns alltså rätt så mycket ögongodis att kolla på.
Jag kan säga att jag och Emelie håller på varje dag, haha. Vi håller på som barnungar och töntar oss i korridoren och sitter typ närmast fönstrena för att se ut i korridoren när vi sitter på lektionen för att se alla snyggingar.
Vi har dock hittat varsin vi kollar lite extra efter. Herregud, "min" (om man får säga så), är så galet snygg. Jag känner bara själv hur jag kan sitta och säkert stirra ut honom och sen lär jag nog dreggla lite också, men bara ibland.
Okej, jag ska beskriva för er som undrar (och för att jag har brist på annat att göra). Han är blatte, har jättefina ögon, är rätt kort. Vad ska man mer säga, han går i tvåan tror jag. Jag vet ju ingenting annat om honom.

Kort och gott; GE MIG DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0