gårdagen

Igår åkte jag hem till faster och shoppade lite. Jag fick ett par jeans, en långärmad tröja, en palestina sjal, en t-shirt och en jätte krånglig grej. Går inte att förklara på ett bra sett för att någon ska fatta. Men det är som en jacka som är kortärmad, men man ska typ ha den inne. jätte konstig men skit snygg.
Sen gick vi hem till faster och duschade och fixade oss för att senare dra ner till Olé Olé och äta middag med Anna, Maria och Maarit. Gud vad trevligt vi hade! Vi åt tapas, eftersom vi träffades på Mallorca i somras så blev det såklart spanskt igår också. Maria drog ut på krogen för att fira någon kompis och då var det bara jag, faster, Anna och Maarit. Vi satt och pratade lite om när vi var på Mallis och jag och Anna bestämde oss för att träffas nästa helg. Säkert festa eller nått, mysigt!


Maarit och jag på Olé Olé!

Nu ska jag visa pappa och farmor hur jeansen ser ut.
Skriver sen.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0