för trött för att vara kreativ

Nu ska jag fixa mig och sen gå till bussen och åka till skolan. Jag är så himla glad att jag valde en skolan nära (sundbyberg) jag hade ALDRIG orkat åka ända till stan. Tänk om man börjar åtta, då hade man behövt åka typ sju och då behöva gå upp typ sex, nej usch! Blir trött av att bara tänka på det.
Men jag måste säga att jag ändå tycker om skolan rätt mycket nu, tro mig. Vi har en jätteskön klass och skolan är rätt bra, förutom att den är rätt trång, men annars skit bra.

Efter skolan ska jag träffa systrarna Skotte och ta en fika med dom och sen ska jag hem och laga mat till mig och pappa. Fast det blir nog att äta ensam, för pappa ville träna motorcykel idag också, och självklart får han det! Jag hoppas på att mamma hämtar mig till herrarnas träning för sen har jag träning efter dom. Är dock inte riktigt frisk än så jag hoppar att träna, men jag kan ju alltid komma dit och vara med liksom. Visa lite intresse!

Amen helt ärligt, hur mycket blev inte klockan nu. Shit måste springa, kommer få panik annars.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0