"everytime i think of u, i always catch my breath"

Idag har jag varit i skolan och hostat sönder lungorna bara för att reta alla lite så dom kanske också blir sjuka, mohahaha. Fast jag hostar faktiskt rätt mycket också, så allt är inte för att reta dom andra. Annars har jag varit på alla lektioner så duktig som jag är. Jag var dock inte med på innebandyn i morse, och tack gode gud för det. För guess what? Vi skulle gymma. Vi skulle göra tre basövningar. Den första  var bänkpress, haha säger jag bara. Herrejävlar vad jag suger på det, jag kan verkligen inte. Och det här är den enda gången jag inte kan skylla på tekniken, enbart. Jag har inga muskler heller, verkligen inga! Den andra övningen var benböj, och än en gång hahahaha. Jag har ju i och för sig muskler i benen (skratta inte), men inte med extra vikter på. Ja juste, jag måste också berätta att vi använde bara stången, inga vikter och bara den väger liksom 20kg och jag orkade liksom inte ens lyfta den när jag stod upp. Fattar ni vilken katastrof det är? Den tredje övningen var rygg grejs, det såg rätt lätt ut. Plus att det är inte så jäkla jobbigt, tror jag(?).

När jag kom hem la jag mig direkt på soffan och somnade med min katt i famnen, så mysigt. Jag var verkligen jättetrött och behöver egentligen sova mer än åtta timmar på natten. Men jag vill ju sällan lägga mig klockan sex liksom, och vem somnar direkt när man lagt sig, om man inte varit upp jättelänge kvällen innan typ?
Nu ska jag äta lite mat, jag får laga själv för min kära pappa är och kör enduro(typ motorcross). Vi får se vad det blir då.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0