duktig jennifer och godnatt

Jag har varit himla duktig och städat mitt rum även fast mamma tycker att det fortfarande ser förjävligt ut, men jag tycker det är helt okej. Jag menar, jag kan ju liksom ta hem kompisar utan att skämmas och det kunde jag inte förut så det är ju ett plus, inte sant? Sen åt jag mackor som inte var så bra, fan då.. menmen, jag var hungrig och det var det nyttigaste i matväg jag kunde komma, förutom att ställa mig och laga mat men vem fan gör det klockan halv tio på kvällen. Ingen frisk människa iallafall.

Nu ska jag sova och ska kolla på SATC. Imorgon har man sovmorgon, haha suckers ni som börjar 8.00, suuuuuug! Själv börjar jag 10.00, yipppiii. Vi har temadag hela dagen och det blir super skoj hoppas jag, förutom diagnos i Svenska och Engelska men det kommer nog gå rätt bra. Efter skolan ska jag nog träffa Rebban och åkta till stan med henne. Hon ska köpa någon kjol och typ byta en halsdduk och jag måste köpa ett par brallor, hoppas jag hittar ett par fina. Nått bra tips?

Nemen tjing-tjong-kolastång nu. Vi hörs imorgon. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0