dålig blogguppdatering..

Igår var jag hemma med pappa tills Julia och Amanda kom. Då drog pappa på träning och då satte vi på Ps. I love you. Har ni hört mig se den förut? Klockan 20.00 så kollade vi på "Ensam mamma söker" typ 2sekunder och sen bytte vi till "Hål i väggen". Jag trodde att Hål i väggen skulle vara jätte bra men jag blev rätt besviken när den bara är en halvtimme och sen inga komiker. Bara förra gången det var komiker. Vi kilade över till Skottes (dom bor grannar med oss) och åt äppelkompott och äppelkaka. Vi kollade också på The shining som skulle vara en skräckis. Dock var den galet seg i början och Roger (Julias och Amandas pappa) sa att det bara blev läskigt i slutet. Och så roliga som vi är så spolade vi fram nåra kapitel och kollade på när det läskiga började. Då var jag tvungen att gå hem, guess why? Hehe.

Nu sitter jag här med Skottarna igen och nu ska vi kanske kolla klart Ps. I love you. Skulle nog vara ganska bra!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0