best jennifer eveeeeeeeeer!!

Jag tror aldrig att jag har varit såhär duktig. Jag har gjort matte läxan som är till imorgon, jag har gjort engelska läxan som är till på torsdag, jag har tömt diskmaskinen och jag har städat mitt rum. Hallelujaah! Fattar ni? Jag har aldrig imponerat så mycket på min mamma, helt galet. Så jag känner mig så himla stolt, sitter här rak i ryggen och bara ler.

Idag har jag och mamma, eller bara mamma (sorry), ringt till vårdcentralen och bokat en tid. Onsdag, kl. 08.45 (tror jag). Då ska jag ta nått halsprov and so on. Vi får se hur det går. Jag får inte äta på hela morgonen, hur ska jag klara mig hehe?
Skolan idag har varit helt okej och det var väldigt kul att kolla på träningen. Alla var lite extra trötta så allting gick typ i slow motion och folk ramlade hit och dit. Speciellt Moa, juste, TA ÅT DIG! :D Nej men hon krockade med en kille när dom gjorde en övning och det resulterade till att Moa ramlade, dock inte så ovanligt. Det hade hon lätt kunnat göra utan att behöva krocka innan. Emelie var ovanligt irriterad, trött tror jag.
Haha, jag kom på att Moa hade varit på inkilning med sitt lag (inkilning=nollning, för er som inte vet. Och ni som inte vet vad nollning är ska inte veta då heller!). Jag smsade henne i lördags kväll/natt och frågade om hon hade en tjejs nummer och guess what, Moa var full hihi, rätt så jätte mycket full. Så idag så hade hon väldigt ont i huvudet, undra varför eller hur? Kan det bero på att hon drack lite för mycket alkohol i lördags? Haha, Moa om du läser det här så bli inte ledsen. Jag skojar lite bara!

Nu ska jag kolla tv, blev lite för en formigt att bara sitta här och tråååka.
Jag kanske skriver senare.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0