äckliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

Något jag blir irriterad på (förutom SL, och detta väder) är min hosta, hals ont, och snoriga näsa som jag har fått dras med i fyra veckor nu. Jag börjar trötta rätt ordentligt nu, visst att vara sjuk ett litet tag, men fyra veckor. Det börjat gå mig på nervera. Idag fick jag värsta host attacken när vi åt och jag trodde på fullaste allvar att jag skulle (känsliga läsare varnas) spy upp allting som jag stoppat i mig dom senate tre timmarna. Äckligt men sant!
Så nu vill jag egentligen bara ha någon som kramar mig och pussar mig och säger; stackars dig gumman, allt kommer bli bra. Och så blir jag struken över håret. Så det inte känns som om jag är den enda som tycker synd om mig, vilket det troligen bara är.

Okej, jag ska inte gnälla mer. Jag ger er en underbar låt som ni kan lyssna på och skänka en tanke till lilla mig.
Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0