yeeeeees...

....Sepideh åkte ur fucking idol! Jag och Mickan nästan hoppade av lycka. Fan va skönt att bli av med henne, fuck henne! Så jävla dåååååååååålig!

Nu har vi kollat på en jättebra film, Crash. Handlar om rasism typ, as bra! Måste se hela. Missade typ halva, ändå jättebra! Vi var precis ute och tog en cigg och snackade om inbrott och skit. Hon är så jävla rolig! Dör ju för fan! Hon tjatar också om att hon är så himla sjuk; "Stackars lilla lilla lilla mig, jag är så sjuk. Så synd om mig", hmm, jaa stackare!
Vi ska lägga oss i sänga och kolla lite tv innan vi tar sista ciggen och ska sova. Vi måste planera morgondagen också. Vi har såååååå mycket att göra. Stackars oss.
* Vi ska hem till Mickans pappa för att hämta en skiva att bränna ner låtar på.
* Vi ska hem till Mickans mamma för att bränna ner låtar på skivan.
* Jag måste sola, om jag får för Mickan.
Vi måste till Vällingby för att köpa lösnaglar, brun-utan-sol och en jävla t-shirt till mig!
* Vi måste till Jakan och köpa cigg.
* Vi måste till Ica för att köpa Cola och telefonkort.
* Vi måste städa och fixa med bordet och alla stolar
* Vi måste duscha och fixa oss
* Vi måste laga mat.
That's the fucking to do list tomorrow. Helvete. Blir körigt för oss att hinna allt. Hoppas Dina och Magge kan komma tidigare annars vet jag fan inte om vi hinner till halv sex, sex. 

Dags för planering. Loveeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0