sova, äta, träna, sova, äta, träna

Gud, när jag kom hem från Rasmus la jag mig på soffan och somande direkt. Jätteskönt! Jag måste liksom få mina tio (är inte som alla andra) timmars skönhetssömn för att jag ska orka någonting. Nu har jag och mamma precis ätit och vi kollar på Ugly Betty. Underbart program!

Alla mina dagar ser i princip likadana ut, någon som hört det förut? Jag tror jag har nämnt det en gång innan. Alla är verkligen så att jag sover, vaknar, går till skolan, tränar, går på lektionerna, går hem, sover en stund, pluggar, äter, kollar tv, jag sover, vaknar, går till skolan... och så vidare. Otroligt skönt att vi inte hade träning idag med laget bara, det hade jag verkligen inte orkat. Men imorgon har vi fys, yippi! Jag är really taggad, även fast jag verkar vara en idiot som är supertaggad på fysträning liksom, men jag skiter i. Jag är astaggad och det kommer jag att vara imorgon också.

Nu ska jag äta lite naturgodis och kolla på tv. Sen är det... guess what? Juste, dags att sova! Ovanligt.
Kiss 'n goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0