soon träning

Härligt att träna nu! Jag har fått tillbaka lite av min motivation. Känns verkligen super. Jag vill gå till träningen redan nu! Herregud vad skönt att det bara var tillfällig "form-svacka", så att det inte var så att jag skulle ha den hela tiden och sluta med innebandyn. Vet verkligen inte vad jag hade gjort då. Pappa tycker att jag ska börja på dans. Fråga mig inte varför. Jag tror att det är för att jag kollar på så mycket dans program och dans filmer. Men han är knäpp, kan vara det också.

Idag har skolan varit helt okej också. Direkt när jag kom in i klassrummet på engelskan så ser man Linnea och börjar as garva. Det är mysigt. Sen frågar Fille om vi typ blivit bundisar eller något, och ja, we have. Haha nejdå, men vi är kompisar iallfalla.
När jag kom hem så la jag mig på soffan direkt och somnade. Gud vad skönt det var! Sen ringer pappa förstör och snackar om attt jag inte lämnat in någon himlans bok från skolan eller nått skit, fast jag har. Strange!

Nu ska jag äta lite smått och dra iväg på min ÄLSKADE ÄLSKADE innebandyträning. Gud vad kul!
Puss, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0