"soon i'm going crazy over u"

Cooper-testet idag gick väl sådär. Jag höll på att frysa ihjäl till en början bara. Inte blir det härligare att springa där i den där jäkla morgon-kylan när tränaren sitter inne i nån jävla kur, med mina vantar och min vattenflaska och ropar: Bra Jennifer, kom igen nu! Det är bra! Äsch, det gick väl bra, jag ska inte gnälla så mycket. Jag kom ju runt dessa åtta varv ändå. Kan inte vara annat än nöjd, hehe.

Efter skolan så åkte jag och mamma till Hammarby Sjöstad för att köpa dom dära brottar skorna, som dock inte fanns. Istället fick jag ett par jättesköna byxor från Adidas och mamma köpte nått träningslinne och nån träningst-shirt.

Nu har jag ätit och pluggar naturkunskapen om cancer. Ett väldigt rolig ämne tycker jag. Eller roligt ska jag väl inte säga att det är, men det är intressant.
Nu har både pappa och Ville somnat, som vanligt. Kanske ska ge pappa en polkagris som jag fick av faster på Jennifer-dagen (namnsdag alltså!)

Imorgon kväll så är det dags att gå på körskole grejen. Typ handledarkurs som jag, pappa, mamma och faster måste gå på om jag ska få övningsköra med dom senare. Dock kunde inte mamma följa med imorgon. Så det blir att gå dit någon annan onsdag med henne, då får jag sitta där i tre timmar igen. WOHOOHHH!!
Gud vad jag längtar tills jag får körkort! Jag vill ha körkort nu, nu, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0