"remember this night because it's a beginning of forever"

Igår var jag ju med Emmi ett tag och styrde upp lokal och liknande. Även fast vi inte hittade någon lokal som vi kunde hyra så var vi rätt glada iallafall. Jag fixade nämligen en dörrvakt, thank God for that!

Idag var jag i skolan och bögade mig med Linnea. Hon är verkligen störd, but i like her iallafall. Efter skolan träffade jag Amanada och allt kaosade. Vi tog bussen till Komethallen för att sola och hon glömde såklart klubban på bussjävlen. Bra jobbat! Nu har vi iallafall solat och ätit och fixat så att hennes klubba blir skickad till henne till nästa veckan. Tur är det, för då är vi små gulliga knattetränare. 

Nu är jag så jäkla glad för att vi har lov och det ska bli sååååå kul. Jag längtar verkligen! Massa party och mycket sova.
Nu ska jag och Amanda iväg på match i Huddinge. Wish us luck, det kan behövas!


Kolla katten!

See yah, never wanna be yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0