oktober-barn det är vi allihopa, allihopa..

Jag träffade på Hellman idag på Sundbybergstation. Trelbligt, trevligt. Han fyller faktiskt år idag. Jag känner rätt många som fyller år i Oktober.
Mamma den 18 Oktober
Mammas bästa kompis 16 Oktober
Tre av pappas kompisar 14, 16 och 17 Oktober
Jonathan Skotte den 19 Oktober
Hellman den 20 Oktober
Julia och Amanda Skotte den 28 Oktober
Jag den 29 Oktober

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Längtar till träningen, mest för att få testa mina nya brottarskor men också för att det är så roligt på träningarna nu mera. Dock har alla handbolls freak förstört golvet i Viksjöhallen, med deras klister eller vad det nu är, så det är jättejobbigt att röra sig i sidled för oss målvakter.
Jag är jätte hungrig. Har ingen macka eller någonting hemma. Kan ju inte käka en pizza innan liskom, hade varit lite okej om det hade varit en pan-pizza. Men nu är det inte det och då är det inte okej!

Nej, vad sägs som lite tv? One tree hill nu va? Måste ses, kanske kan ta en frukt till. Måste släppa ut min kåta katt också. Måste sterilisera honom snart, när han får in rätt ålder. Han är så galen just nu. Jamar hela tiden och vill bara ut. Äh, han kan faktiskt vara rätt mysig också, så det så!
Pusspårej

Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska också gå på den träningen (:

2008-10-20 @ 16:15:46
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0