nada special

Ingenting har hänt idag, eller iallfall ingenting som fått mig på bättre humör. Förutom att jag ska till.......efter maten. Mysigt!
Jag längtar så gaaalet till lovet. För det första så fyller jag år då. 16 wonderful år! Jag vet, jag är liten. Men vad ska jag göra åt saken? Är själv lite bekymrad över det. Ingen kommer vilja gå på krogen med mig sen. Hur ska detta sluta?
Och för det andra så ska jag då ha 16-års fest. Jag har mina planer. Och själv tror jag att det kommer bli som i typ "My sweet sixteen", men det känns som om jag bara kan drömma om det. För hur stor är chansen att liksom någon jäkla kändis kommer och spelar live på min lilla ynki-pynkiga fest, och hur stor är chansen att jag får fetaste BMWn eller typ någon cab eller nått? Inte så stor tror jag. Äsch, jag längtar ändå! Hoppas att det blir bra!

Nu ska jag börja laga lite mat och så tills pappa kommer hem så han tycker att jag är duktig. Då blir det genast mycket lättare att slippa ett tredje världskrig här. Och dessutom så måste jag skynda mig efter maten, jag ska vara hos.........klockan tio över sex liksom. I sundbyberg!

I better go.
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0