myskväll at home

Idag har jag  bara tagit det lugnt. Jag har sovit mest hela dagen och sen har jag kollat på Americas next Top Model. Underbart program!
När mamma kom hem så gick vi till Ica och handlade lite grann. Efter det så gick vi till La Gondola för att träffa Madde (Olivers och Daniel Schmidts mamma) och Mackos mamma och sen Viktor Holmbergs mamma. Där tog dom ett glas vin och jag ett glas vatten.
Sen sprang vi hem och jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar på typ 5 min, jäkligt snabb må jag säga. Och vi gick över till Viksjö S-hall och kollade på HJ som spelade match mot Ackers. Det blev 5-3. Good work guys!

Nu har jag kollar på Idol och Sing a long med mamma. Ska nog dra mig till soffan för att kolla lite mer tv.
Imorgon ska jag möta upp Moa för att åka till Haninge och kolla på match. Antingen så får vi skjus av hennes brors flickvän eller så tar vi tåget till nått jävla place (kommer inte ihåg namnet) och så kommer Patrik och hämtar oss,
(OBS! Han är snyggast.se).
När slut har jag as bråttom hem för jag ska på middag till moster Lotta och kusinerna. Kanske Patrik kan skjusa hem? Nej, skojade bara. Jag får ta tåget till Spånga och så får Mickan möta upp mig där. Låter toppen jö!

Hoppas Moatoa ringer snart så jag slipper oroa mig för hur vi ska göra imorgon. Måste ju för fan veta vilken tid jag ska upp och allt sånt.
Nu är det tv som gäller.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0