mysdag

Idag vaknade jag upp till Idol. Jag gjorde frukost och satt och kollade på Idol med mamma. Efter Idol var det Stjärnor på is som jag kollade på. Under programmet fick jag ett ryck och kom på att jag skulle vara hos Twinsen klockan 15.00 för släktkalas. Så jag fick verkligen skynda mig med att packa, duscha och åka till pappa.
Hos Julia och Amanda fick jag mat och det var wooooonderful, aldrig ätit så gott tror jag. Kicki är verkligen en stjärna på att laga mat och sånt. "Kalaset" var för att idag fyllde Jonathan 18år och den 28 oktober fyller Julia och Amanda år. När vi ätit så öppnade dom sina paket och jag tror att alla blev väldigt nöjda.
Sen fick vi fika och det var så himla mycket goda saker där. Kickis underbara kakor och tårtor.

Nu är jag hemma igen och skönt är det. Vet inte alls hur mycket jag hade kunnat trycka i mig där annars, herregud. Hade inte blivit kul.
Jag sitter just nu och väntar på att "I hennes skor" ska börja. Dock börjar den 21.00 och jag har en känsla över att jag kommer få kolla på den själv. Pappa hatar såna "smörjor".
Måste bara säga att jag är så jäkla taggad på träning imorgon med laget, verkligen! Har ju äntligen fått mina efterlängtade brottar skor. Är så överlycklig!

Nej, dags att packa upp mina väskor innan pappa kommer hem. Då blir han nog glad.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0