Motivation på väg neråt

I fredags och igår spelade vi sm. Det gick ju sådär. Vi förlorade första, vann andra och förlorade sista. Sista matchen i vår grupp hängde på Täby om vi skulle gå vidare eller inte. Vilket vi inte gjorde för att Täby och Huddinge IBS spelade lika. Synd!

Idag har jag bara såsat. Jag har hjälpt pappa med tvätten och sen kollade jag IDOL som jag missade i fredags. Synd att LouLou åkte ut, hon var ju bra. Gillar inte hon Sepideh eller vad hon heter, menmen..
Sen åkte jag vidare till solarieöarna för att bli lite brownie till min fest. Måste solas mer i veckan. Galet att jag blev då brun på en gång liksom, jag har märke av mitt armband. Sjukt, men bra!

Nu ska jag packa för att flytta till mamma, sen skjusar pappa ner mig till mamma för att lämna alla grejer och sen skjusar pappa mig till Mickan och så får jag skjus till mormor med Mickan, Fredde och Lotta. Där ska vi äta middag. Sen åker jag hem till pappa och sover här en extra natt för mamma är i Umeå med herrarna.
Imorgon är det dags att börja jobba. Ska typ vara lekledare med småbarn som ska börja spela innebandy. Ganska roligt hoppas jag. Efter det ska jag träffa Emmi och Malin för att planera inför lördag.
Har ingen träning imorgon heller, skönt det. Jag hade inte velat gå heller. Motivationen är påväg neråt igen. Mitt självförtroende ligger på noll och jag vet inte vad jag ska göra. Få fundera på det mera, och prata med mami. 

Nu ska jag packa. 
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0