matlagning

Idag jag varit hemma. Mått illa. Jag sprang upp klockan sex imorse och spydde, usch. Så jag stannade hemma. Dock hade vi svenska prov idag som jag missade, fan. Jag kunde inte alla ord, men jag ville ändå göra det.
Klockan tre drog jag till stan och träffade Jullan för att shoppa presenter till mamma. Blev jättefina grejer. Hoppas hon blir glad!
Idag hade jag tänkt att bara vara hemma och hade det myspys med mamma. Hade egentligen tänkt att dra till Emmi och vara med henne och Malin idag, och kanske träffat Tobbe och några. Men Malin och Emmi skulle käka och sen snacka lite, det var tydligen länge sen. Då kände jag att jag inte orkade åka dit, hon är ju hos sin pappa i Kallhäll, så jag stannar hemma istället. Jullan försökte få med mig till kyrkan, men jag känner att jag inte är sååååå religiös alltså. Känns fel. Dock är det rätt kul att vara där och träffa alla sjuka folk som man inte har sett på länge. Jag var ju med dom uppe i Kittelfjäll för flera år sen. Och för er som tror att vi satt och typ läste Biblen hela tiden, ni har fel! Så fel! Vi åkte skidor och umgicks. Det var jätte mysigt. Vi satt och sjöng och gjorde massa sjuka grejer.
Mycket kul!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Tacos blir det, yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0