kortis dag

Idag blev det en galet kort dag i skolan. Jag åkte imorse till Löthallen för att kolla på när de, idioter som var med, hade fystester. Underbart skönt att bara sitta på läktaren och kika. Dock fick våran innebandytränare damp på mig för att jag inte var med och jag vet inte vad. Men jag orkade helt enkelt inte, vem fan gör det?
Senare åkte jag och Lillis till McDonalds och åt där. Jävligt tjocka, vi vet. Men sååååå jävla gott! Där träffade vi Billy och sen tog jag och Billy tåget hem och Lillis åkte till Hallonbergen för att träffa Druva.

Nu sitter jag här hemma och tråkar. Måste plugga lite på engelskan så jag inte får IG imorgon. Hoppas jag inte får det! Då börjar jag grina.

Puss och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0