Katrin Shulman. En tuff brud

I have to påpeka att jag älskar Katrin Shulman. Hon är så jäkla skön. Tittade ni på typ du är vad du heter, eller vad det är? Där Katrin var med? Hon skulle boxas med nån tjej som typ vunnit allt man kan i hennes klass i boxning. Jag tycker bara att Katrin är så himla cool, hon kommer alltid med så sköna kommentarer.
Hon har kanske inte alltid varit en så bra förebild liksom, med tanke på all sprit och rökning och allt som hon nu hållt på med.
Hade jag fått välja en svensk kändis som skulle komma och hämta mig i skolan en dag så skulle jag inte tveka på att välja Katrin. Tänk att ha henne som mamma förresten. Shit.
Nej, jag måste gå och lägga mig nu. Skriver antagligen imorgon.

Här är en bild på Katrin också

Förebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0