Jobb

Middagen hos mormor igår var trevlig och det var länge sen man träffade en del i släkten. Vi fick god mat och pratade mycket. Fick mig en härlig pratstund med Mickan, det behövs mellan oss ibland. Hon har det inte alltid så bra hemma. Men du vet att jag alltid finns här gumman!

Jag jobbade idag
. Härligt. Jag gick upp när pappa skulle åka och ville åka med honom till mamma. Klockan 7. Ur tidigt, men jag var inte tvungen att åka med men ville det iallafall. Sen satt jag hemma hos mamma och åt frukost och läste igenom "Tränarboken -1 och -2". Lärorikt, men visste nästan allt ändå.
Jag skulle träna små knattar klockan 9-11 med Jessi och Frida från mitt lag. Vi hade väldigt kul och det gick ju sådär. Vi fick dom att spela lite match och sen passa lite och sånt. Småbarnen verkade tycka att det var kul iallfall. Jag var kvar till eftermiddagspasset också.

När jag kom hem somnade jag i två timmar och vaknade för en stund sen. Nu lagar mamma mat och jag är så himla hungrig. Jag ska jobba imorgon också och sen kommer Amanda, då är det time att åka till solarieöarna för att bättra på brännan. Jeeeej!

Dags för mat.
Pusspårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0