"i'm going down on my, on my knees for you"

Igår blev jag glad när Tobbe ringde på min mobil, dock var klockan väldigt sent, men pojken tänkte på mig och det är väl tanken som räknas?

Idag i skolan hade jag engelska redovisning. Det gick mycket bra. Trodde att jag skulle likna en tomat mer än jag gjorde. Eller det var vad läraren sa iallfall. Hon tyckte att jag verkade avslappnad och hade klassen under kontroll, dock var texten för kort och så. Hon tror att jag kan få ett MVG bara jag jobbar vidare. Det är ju verkligen glädjande nyheter, jag som har tyckat att skolan varit piss!

Nu har jag kommit hem och jag ska lyssna lite musik, äta någon macka och sen chilla. När pappa kommer hem så är det middag och sen iväg på träning (suuuuuck). No motivation at all!
See ya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0