hatar stora tuttar..

Jag hatar stora  tuttar!
Jag var och provade en till klänning idag. Eller två. Den som jag ville ha från Gina Tricot och en från MQ. Båda var för små i brösten. Nu ska jag inte sitta här och säga grejer som gör att folk tror att jag har värsta lökarna och så men, ja, iallfall så var dom för små. Och jag fattar inte. Man ska inte behöva storlek 44 för att jag har stora bröst, eller? Låter helt sinnes, men tydligen. Och så sitter liksom mamma (med sina jävla jätte tuttar!) i bilen och säger; "Jag vet hur det känns. Det är synd. Jag tror att du har fått det av mig, det är ju tråkigt för dig." Usch säger jag bara!

I Jakan träffade jag Mickan sen och vi åkte hem till mig för att handla mat till idag och imorgon. Det blev väldigt mycket och naturligtvis är det galet hetsigt med allt jävla folk som ska handla precis då. Såklart kunde inte jag och Mickan vänta. Fan heller att vi skulle sitta hemma för att sen gå tillbaka. Vid kassan så hade jag såklart glömt den jävla koden till det där jävla kortet. Blev röd like a tomato. Jag fick låna tjejen i kassans telefon och ringa mamma, så det slutade ju bra. Fick bara en tanke sen att det inte skulle finnas tillräckligt med pengar på kortet så vi hade behövt plocka ur grejer ur kassarna och skit. Tur att det inte hände!
Nu är jag och Mickan hemma och äter Cheese Balls och dricker cola. Jag har fått lära mig att man INTE får säga "Ost bollar", Mickan sa att det låter konstigt. Så det är Cheese Balls alltså!

Förlåt Amanda för att jag är onyttig, men idag får man! Får vara lite mer nyttig imorgon, hehe.
Jag förväntar mig att du kommer imorgon också älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0