hård träning = död jennifer

Träningen var verkligen superhård. Men taggad var jag! Jag tror jag var den enda som var taggad innan träningen började. Men guuuuuuuud vad skönt det var. En mycket hård fysträning kunde inte ha suttit bättre. Dock värker mina ben så det känns som om dom ryker när som helst. Skolan imorgon kommer bli ett helvete så jag tror att jag skippar träningen. Det lät ju jävligt underbart när jag och My satt och väntade på att alla skulle komma, då hör man Åsa säga: Matte, vi är matchfria i helgen, kör slut på dom. Thank you Åsa! Verkligen!

Idag var vi i Södertälje och spelade beach volleyboll med våran klass, fotbollsklassen och tvåorna. Ganska kul. Käkade pizza efter så det känns som att jag brännt bort den nu iallafall och det är ju bra det.
När jag kom hem somnade jag direkt och sen gjorde jag engelska läxan. Egentligen har jag frågor på någon jävla film i spanskan men jag har tappat bort pappret med frågorna på, not good, not good.

Nu ska jag äta en knäckemacka och dricka lite te med mamma innan jag drar mig till sängs. Kommer vara helt slut imorgon. Jag orkar inte!
Please, shoot me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0