goodnight

Dags att sova nu. Mickan har redan somnat så jag känner att jag också borde somna in i en skönhetssömn. Tar väl inte så lång tid innan det händer, är faktiskt ganska trött må jag säga. Satt ju uppe rätt länge igår. Måste gå upp och släcka lampan, och jag vill jag vill jag vill INTE. Det är så kallt utanför täcket, jag kommer frysa ihjäl. Usch, hata kyla!

Vi hörs imorgon. Då ska vi åka till Mickan och lämna henne och samtidigt hämta bilen. Jag hoppas på att vi åker till Hammarby Sjöstad och kollar på brottarskor imorgon också som vi inte hann med idag. Måste verkligen ha det på träningen på måndag.
Sen ska vi till Täby, the herrs spelar imorgon. Komiskt nog är det mot min tränare i skolan haha. Han är tränare för Caperio/Täby som vi möter imorgon (eller herrarna möter dom. Men dom blir som "vi").

Dags att sova nu, verkligen.
Goodnight, drömsött. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0