gårdagen, idag och morgondagen.

Igår var jag och tränade små knattar igen med Jessica och Frida. Fan vad dom var jobbiga, riktigt olydiga och jobbiga. Fan! Trött som bara den. När jag kom hem somnade jag en stund och sen träffade jag Mickan. Vi åkte till Jakan och där köpte jag ett armband, kollade på en klänning och köpte presenter till Julia och Amanda, som för övrigt fyllde år igår. Efter Jakan drog vi hem till mig och käkade kebab och pizza. I know, inte bra. Men jag måste få skylla på Mickan, hennes fel. But I still love you babe. När vi ätit klart så kom moster och hämtade oss och skjusade mig till Komethallen och solarieöarna. Där mötte jag upp Amanda och så solade vi och sen åkte vi till Willys där vi köpte godis. I know, inte bra igen. Men vad ska jag göra när Amanda verkligen TVINGADE på mig massa godis?
Sen tog vi bussen hem till mig och kollade på Deperate Houswives, mysig kväll. Amanda sov sen här.

Idag fyller jag faktiskt år! Grattis to me! Idag har jag och Amanda varit tränare för småttingar igen. Det var kul första passet men på eftermiddagen blev det för mycket. Både jag och Amanda tröttnade och var jättetrötta på småbarn som bara sprang runt och verkligen inte lyssnade för fem öre. Jobbigt, jobbigt. Efter det drog vi hem till mig och somnade. Jag vaknade av att Amanda var tvungen att springa till bussen. Sen ringde mormor och grattade. Jag fick lite panik när klockan sprang iväg till fem för att jag skulle duscha och fixa mig till klockan sex, då Twinsen skulle komma. Av pappa fick jag Wii och det var såååå bra. Jag blev jätteglad, nu kan jag stå och spela det hemma. Och ja(!), jag vet att jag är jätte sen men jag är ändå jätteglad att jag har fått det nu. ÄNTLIGEN! Sen gick jag, Julia och Amanda till La Gondola och åt där. Mysigt, mysigt. Jag fick en handduk och en sjal av dom, samt att jag blev bjuden på High School Musical 3. Härliga presenter.

Imorgon ska jag först åka och sola på morgonen och sen ska jag träffa Mickan vid tolv. Vi ska in till stan och köpa en vit klänning till mig från Gina Tricot, till min fest eller tjejmiddag. Sen ska vi fika och prata lite, vilket vi behöver. Dina kommer senare och träffar oss inne i stan. På kvällen har jag träning, som jag egentligen verkligen inte orkar gå på. Men just have to. Efter det ska jag nog bara sova och så.

Nu ska jag gå och sova actually. Måste ju upp tidigt för att åka till solariet.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0