galen dag/kväll/natt

Idag åkte jag, mamma och Moa till Haninge/Handen för att kolla innebandy. Handen-Finspång. Dock var båda botten lag vilket gjorde matchen vääääääldigt seg. Tillslut vann Haninge och vi kunde dra hem. På matchen träffade jag även Patrik och Sebbe :)
Efter matchen åkte jag och mamma och lämnade Moa hemma hos henne och sen åkte vi hem till Lotta, Mickan och Fredde. Även Anna, Axel, Joel och mormor kom. Vi åt gott och pratade på om allt möjligt.
Jag och Mickan började tröttna och ville dra någonstans men hittade ingenting, så vi hängde med Fredde (Mickans lillebror) till Odenplan där han och hans kompis skulle lana på nått jävla internet café, as B men vafan. Jag och Mickan lämnade dom där och tog tunnelbanan tillbaka till Vällingby där Mickans kompisar var, som skulle till Barkarby. Då ringer Danne Asp och frågar vad jag gör och han och Kb åker till Barsbro torg och möter oss där. Där stannade vi ett tag och pratade tills vi fyra tog bussen till Backlura och gick därifrån hemåt.
Ungefär hela vägen hem till Asp tjatade jag om att dom skulle följa oss hem, vilket inte gick så bra. Tillslut fick vi Kb att ta cykeln med oss, vilken ängel!

Nu sitter vi här hemma och äter godis, lyssnar på musik och pratar. Lovley! Länge sen det var så här.
Nu vill Mickan ha datan.
Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0