gaaaalen träningsvärk

Jag visste ärligt talat inte att jag hade muskler som kunde göra sååååå himla ont i min kropp. Jag visste faktiskt inte att jag hade muskler överhuvudtaget. Min rumpa värker som bara den och jag har jättesvårt att gå i typ trappor och liknande. Fysträningen gjorde verkligen susen på oss i laget, inte en enda såg normal ut idag på träningen. Och sen tror jag att Åsa ville jävlas med mig och My, fan vilka jobbiga övningar. Mina ben dog. Men träningen gick helt okej och det var roligt.
Efter träningen träffade jag Julia en snabbis och vi kom överens om att jag ska åka till hennes skola imorgon. Måste köpa en present till mamma, vet inte vad. Help me somebody!

Skolan idag var väl okej den med. Jag tränade inte på grund av min förbannade röv! Och ja, förbannad är vad den är. Det gör skitont, verkligen hela tiden! Sen hade vi två lektioner och jag grinar inte för det. Först engelska, som är as najsiga på torsdagarna, och sen matte. På engelskan ska man ju redovisa den där "lovesong" grejen, som jag gjorde förra veckan, och sen läser vi "A child called 'it'", och det är as najs. Matten är väl sådär. Hade helst sluppit plugga matte överhuvudtaget. Jag. Suger. På. Det. Dock gick det bättre med Linneas hjälp.
Efter det drog jag hem och sov ett tag och sen bytte jag om för träning.

Nu är det dags för att duscha och sova. Börjar 8.15 imorgon, och egentligen orkar jag verkligen inte det. + att vi har svenska prov på typ 60, helt omöjliga ord. Bara att kämpa Jennifer, kämpa!
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0