försovning..again

Jag försov mig idag igen. Kan bero på att jag har träning till 22 och pappa verkligen tvingade mig att cykla dit och hem. Kan också bero på att jag skulle få sällskap av tvillingarna Bengtsson. Malin skulle stå och snacka med Åsa och sen ta cykel, och bara det tog ju nästan en timme. Och när vi väl kommit en bit på vägen så är Sara tvungen att sätta på sig mössan så hon inte skulle bli kall om öronen och då var vi tvugna att stanna. Malin höll i sina klubbor på ett jävligt konstigt sett och jag försökte få henne att sätta dom på ryggen för att det inte skulle hända en olycka. Men om hon skulle ha gjort det så skulle hon behöva stanna och så, så jag sa att hon skulle låta bli. Dom är störda dom två!

Jag ska försöka ta mig till skolan till engelskan och sen har vi bara matte efter det och sen slutar jag. Jeeej! Då måste jag löpa till tåget och skynda som fan för att hinna med det till Jakan. Där ska jag möta upp Emeline och Malin.

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0