f'låååååååt

Jag har inte skrivt på länge nu, känns det som. Shame on me!
Ingenting speciellt har hänt i mitt liv så, jag lovar, ni har inte missat nått. Jag har gått i skolan som vanligt. Jag har tränat som vanligt. Eller inte som vanligt. Igår var laget på Bosön och gjorde massa fys-tester. Jobbigaste jag någonsin varit med om. Våran nya fystränare ville se hur bra/dåliga vi var. Och jag kan säga att jag låg mer åt det där dåliga hållet. Jag har jätte träningsvärk och kommer dö vilken sekund som helst känns det som. Och jag tror Åsa (våran tränare) jävlades lite med oss idag. Fan va jobbig hon var på träningen. Bara sånna där jobbiga saker när man har träningsvärk i benen. Usch!

Idag fick vi en bok i skolan från engelskan. Den heter "A child called 'it'". Tror att många har läst den, fast på svenska (Pojken som kallades det). Den verkar jätte bra och jätte äcklig. Nästan jobbig att läsa, ändå kunde jag inte lägga ifrån mig boken så jag var tvungen att ta med den hem. Så nu har jag läst några stycken för mamma och vi båda satt och grät tillsammans. LÄS DEN!

Nu ska jag sova.
Och om jag ska sova ut. I have studiedag imorgon. Yeeeeees!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hahah schhhh!

2008-10-03 @ 07:08:18
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0