cooper på morgonen..

Japp, jag ska till träningen i skolan och springa Cooper test. Det är ta mig fan rena rama döden, och på morgonen. Jag får skylla på det när jag har spanska prov sen, att jag blev hjärndöd på grund av att jag sprang Cooper på morgonen. Herregud, vad fan ska dom säga då liksom?
Träningen igår var piss! Det gick verkligen skit dåligt och jag började nästan grina över det. Hela jag var seg, i kroppen och allting. Jättejobbigt!

Idag kommer mamma och hämtar mig efter skolan för vi ska åka till Hammarby Sjöstad och köpa dom där förbannade brottarskorna som vi inte har fått tag i, men idag då jävlar!

Nu måste jag packa ihop väskan helt. Mamma kommer om fem minuter.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0