avundsjukis

När jag, mamma och Lotta ätit så drog jag och Emmelie ut. Vi kollade bussarna utanför mamma men ingen jävel gick. Så vi drog till kyrkan och kollade bussen där. Den gick efter typ tjugo min så vi gick till Träffen och värmde oss. Herregud, länge sen man var där. Fattar inte varför folk är där egentligen.
Vi tog bussen till Jakan och träffade på Rebecca och Jessica. Vi drog vidare till Sundbyberg och gick hem till en av mina kompisar som skulle ut på krogen så det blev att dra hem igen. På perrongen träffade vi nåra äckliga killar som var "fulla" och som var jätte konstiga. Jag orkade verkligen inte med sånna människor nu, men orkade inte heller säga åt dom att dra. Kändes lite onödigt att vara otrevlig liksom.
När vi kom till Jakan igen fick vi löpa till bussjäveln så vi skulle hinna med den, vilket vi också gjorde. Där träffade jag Malin Nyström och hennes kille. Länge sen jag såg henne. Jag fick veta att bussen gick runt hela världen (typ Högby och Hummelmora) innan den kom till mamma så jag orkade inte åka runt där så jag gick av vid Lantmäterivägen och gick, med ovantligt raska steg, förbi Ica och Vikjsöskolan. Det är lite små läskigt där när det är mörkt och man hör prassel i buskar och allt. Jag kom iallafall hem oskadd och en kvart innan bussen kom till mamma. Bra jobbat Jennifer!

Nu ligger jag här i sängen och kollar på nått jävla skit program som verkligen suger. Ska vara nått komiskt grejs men jag tycker bara att det blir tråkigare och tråkigare för varje minut som går. Ska nog försöka mig på att sova
Imorgon ska jag på släktkalas till fam. Skotte. Jag tror att vi ska fira Julia och Amanda som fyller år när dom är i Egypten, lyckostar! Jag vill också till ett varmt land. Kanske ska börja hälsa på solarieöarna, känns som om det behövs. Och jag är jäkligt avundsjuk på dom som får åka utomlands nu i detta svenska skitväder och dom som får gå på krogen! Verkligen avis. 
Ska sova nu. 
Kiss and goodnight
 


Kommentarer
Postat av: sandra

"it wasn't my lips u kissed, it was my soul" - shit va fint :o

2008-10-19 @ 19:52:15
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0