ät bajs! / amanda

Idag har jag varit i stan med Mickan. Vi letade efter en klänning till mig som jag ska ha på lördag men hittade ingenting. Jag skojar inte. Paniken började ta över där i stan. Plus att jag fick min efterlängtade mens (driver, inte efterlängtad!) där mitt i allt också. Vi träffade också Maggie som hade köpt någon present till mig, undra vad? Tillslut hittade jag nått dom man kan ha både som kjol och klänning väldigt fin. Kanske byter den imorgon vi får se.
Efter stan träffade jag Amanda och vi solade, som vaaaaanligt. Det är riktigt härligt. Speciellt idag, tror att det är för att det regnar ute. Blir liksom varmare i ett solarium då. Smart!

Igår kunde jag inte sova för jag hade så tråkigt. Ändå pratade jag med Patrik tusen gånger och Amanda också. Det gick inge vidare, dom var inte direkt nått sömnpiller. Jag skulle upp med mamma idag och få skjus till solariet men orkade inte. Herregud vad konstigt!

Nu ska jag, pappa och Amanda käka. Sen ska vi till Duvbo och cheka innebandy. Mysigt. Amanda ska få se sin loverboy på planen för första gången. Undra hur mycket hon kommer dreggla. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0