älska björn gustafsson

"Bästa busstrafiken här på Swe, ni alla en människoras av sämsta kvalité. En stackars pojke i tårar, i sin brors gamla kläder. Lämnad att dö i vårat iskalla väder. Som ni glatt ger en böter med erat själv belåtna flin. 800 spänn, era jävla svin. Kontrollanter och lapplisor jag hoppas att ni försvinner, bakom era ryggar vajar handens längsta finger. Erat jobb är så trist att tiden står stilla, jag hoppas lönen är kass och frun luktar illa. Man mår illa och får kväljningar av att se er på stan, jag hoppas att ni får magsjuka och fula barn. Ni ska pissa i motvind och sryk ska ni ha, jag hoppas ni inte får någon tårta på eran födelsedag. Ni är värdelösa kreatur som är svårt att hata mer, barnen i afrika tycker synd om er. Ingen tycker om er, inte ens era föräldrar. Må västervik brinna i helvetes eldar. Ha det gött, hej!"
Av Björn Gustafsson, till Swebuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0