1. tryckfelsnisse. 2. körskola

För det första så vill jag bara be om ursäkt för att jag har gjort fel. I inlägget "bästa låten", så har jag skrivit att Chris Brown sjunger den. Det är jättefel! Det är nämligen Ne-Yo som sjunger den, jag är hemskt ledsen. Jag var nog riktigt trött som inte sa rätt, för för övrigt så lyssnar jag på den ungefär 24/7. Förlåt, Anonym!

Sen vill jag bara påpeka att jag nästan precis kom hem från körskolan. Eller det är ju ingen körskola för att jag övningskör inte med dom. Istället är det som ett "handledar möte", som dom kallar det. Där måste, vi "elever" och våra föräldrar eller vem man nu ska övningsköra med, gå på för att få övningsköra med honom/henne helt enkelt. Det var rätt b att sitta där i tre jäkla timmar och bara lyssna på någon tjock jobbig gubbe som garvade åt varenda grej han sa, och det var inte kul. Ingen jävel i salen skrattade, förutom pappa som sa att man måste vara snäll och skratta bara för att den gubben inte ska komma hem och sen vara ledsen för att alla tyckte att det var så tråkigt att sitta där och lyssna.
Ungefär såhär lät det mellan mig och pappa:

Jag
: Herregud vad skönt att det är över. Han trodde verkligen att han var rolig när han stod där och skrattade åt sig själv. Jag hörde inte EN ENDA som skrattade. Förutom du, typ en gång i timmen.
Pappa: Jo men. Hur kul tror du att det är att stå där? Han ska ju liksom stå där varje onsdag från att den där skiten börjar till säsongen för det där är över (typ aldrig). Och så står han där i tre timmar i sträck och babblar på om sånt som nästan alla där inne vet. Klart han försöker vara lite rolig och då lär han ju visa att han är rolig genom att själv skratta. Då måste  man ju skratta, det är nästan lag på det.
Jag: Men sluta! Han ska ju inte stå och tro att det är nå stå-upp komik där. Det han sa var ju inte ens i närheten av lite skratt-retande. Jag började inte ens fnissa, kanske åt dig som var det enda som skrattade åt han torra skämt.
Pappa: Ja! Men vi säger att det är lag på det...
Jag: ...okej pappa, jag har fattat vart du vill komma. Men jag skiter faktiskt i det nu. Han var tråkig och du var den enda som skrattade.

Nu är jag hemma och ska sova alldeles strax.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0