Västerås och döden

Imorgon ska typ halva klassen till Västerås. Nicigt värre. Killarna som lirar innebandy ska nämligen spela VM-kval. Är inte det häftigt? Fatta va coolt. Dom ska spela mot två lag, typ Mullsjö och Koppar..blablabla. Vinner dom båda så väntar Tjeckien på oss, that's right! Allt kommer vara så kul imorgon, tror jag.. förutom att jag ska var i fucking jävla skolan 6.00 imorgon bitti, det är fan rena rama döden! Jag måste upp 4.15 och min buss går 5.17. Hellre tar jag fan livet av mig. Fattar ni inte, herrejävlar, 4.15. Jag har aldrig varit uppe så tidigt förut. Tur att inte jag ska spela.
Nu måste jag iallafall sova för att få några timmars sömn. Sen väntar väl lite sömn på bussen. Hoppas pojkarna vinner. Annars har jag gått upp i onödan. Och bara för det så måste dom vinna för då får vi äta på Donken också, och det vill jag verkligen! Pallar inte nått jävla nyttigt skit.
I love Donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0