Vad är det för fel på folk?

Jag blir tokig! Riktigt tokig! Fan hur tänker folk ibland? Det är som när man ska gå ner i trappan på Barkarby station. När folk ska gå nästan hand i hand och inte släppa förbi andra. När man går "höger-trafik" i trappor och sånt och det kommer folk både från tåget och sånna som ska till tåget, så kan man inte gå hand i hand. Och jag blir så himla irriterad när folk inte fattar det. Idag tillexempel, så skulle det gå en gubbe och hans fru typ i trappen. Och på varenda trappsteg så skulle dom stanna i en timme och det var hundra pers i trappen som hade bråttom till bussar och annat, och en av dom var jag. Alla harklade sig och hostade lite för dom skulle akta men icke, nejdåå, då breder dom typ ut sig ännu mer. Gaah(!) jag blir galen på sånt där!

Jag blir också så irriterad på folk på Empans och Malins kickboxning, herregud. Inte fan börjar man på kickboxning om man är rädd, eller? Jag tycker iallafall att det verkar helt strange. Varför försöker man inte ens vara lite seriös? Det finns bara tre stycken som är något seriösa där. Empan, Malin och en annan tjej som är rätt bra. Alla andra bara mesar och bryr sig om hur dom ser ut eller vad dom gör efter eller nått skit. Jag lackar även fast jag inte ens är med. Och då fattar jag verkligen vad Empan menar när hon säger att hon blir så trött på alla där utom Malin dårå. Jag blir tokig. Men jag är inte med där än men jag blir ändå tokig!

Gosh, det här har fått mig på dåligt humör hela eftermiddagen förutom några saker som livat upp stämningen lite grann. För det första, Malin och Empan som alltid finns där. Tack älsklingar, det betyder!
För det andra, en viss kille som får mig att dö hela tiden!
För det tredje, att jag och Linnea fick VG på debatten på samhälls lektionen förra onsdagen. Shit, vi blev skitnöjda, och det är inte så konstigt.

Nu ska jag sova. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0