U must be the reason i'm alive

Hej där!
Jag sitter just nu hemma hos Malin och håller fullkomligt på att somna här i soffan med datan i knät. Malin springer runt i hela huset och städar som en galning, fast hon är fan duktig. Jag har aldrig städat så noga, någonsin, som hon städade sitt rum för nåra minuter sen. Jag ska nog anlita henne som städ-kärring hemma hos mig, så det någon gång kan bli lite fint där.  Hehe, mean girl!
Ikväll ska jag äta här och sen ska vi vidare hem till Asp för lite chillerill med lite folk. Mysigt, istället för att antingen dra iväg på fest eller sitta hemma och tjura. Dessutom har jag match imorgon så det lär inte bli så mycket alkohol för mig ikväll då. Första match som jag får stå på en jävla tid. Ska både bli kul och tråkigt. Eller inte tråkigt, men jag har ju egentligen ingen lust. Men vem ställer inte upp för laget? Efter matchen ska jag och mamma nog till stan och shoppa lite. I'm in need of a vinterjacka. Jag kan ju inte traska runt i en jäkla skinnjacka hela vintern, eller? Helst vill jag ha en gås-jacka, men hur stora är oddsen att jag får sen sån? Inte stora alls. Därför nöjer jag mig med en Everestjacka som bara kostar 3000 kronor, haha "bara". Mamma orkar nog inte lägga ut 3000 på en jacka som jag ändå bara "orkar" använda i en säsong, men fan heller att jag ska frysa. Just tell u that! Och jag vill inte ha någon ful jacka som mamma orkar betala för som kanske kostar 500, för en sån vill man ju inte ens använda denna säsong.

Funtar på om jag ska hjälpa Malin lite. Kan ju definitivt inte lägga mig ner och kolla på tv, det är ju fan som att be någon att få mig att somna. Pallar inte sova här. Dock har hon två våningar till att dammsuga, dammtorka och våttorka. Shit, rena döden det med!
Nej men nu taggar jag, pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0